“Saya buntu, fikirkan anak..” lsteri polis yg dicekup main dlm hoteI dgn bekas pakwe akhirnya terima padah

“Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama lelaki lain. Pihak polis juga menjumpai kesan air maani di atas tilam dan pada tisu.”

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Tular di media sosial hari ini satu video yang memaparkan dua orang lelaki dan wanita ditangkap khalwat oleh suaminya sendiri yang merupakan anggota polis di sebuah hotel 4 bintang.

 

Suaminya berpura-pura percaya kata-kata istrinya dan mengizinkannya pergi pulang ke kampung dan mengekorinya dari belakang tanpa disedari.

Si suami mengekori hingga ke sebuah hotel 4 bintang di Palembang, Sumatera Selatan. Dengan beberapa orang anggota Polis yang lain mereka menyerbu bilik hotel yang diinap istrinya dengan seorang lelaki.

Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama lelaki lain.

Hasil soal siasat ternyata lelaki tersebut merupakan anak ketua kampung (24 tahun) Kecamatan Muara Sugihan, Kabupaten Banyuasin, Sumatera Selatan.

Pihak polis juga menjumpai kesan air maani di atas tilam dan pada tisu. Rakaman video serta kesan air maani tersebut akan dijadikan sebagai bahan bukti untuk mendakwa kedua pasangan ini di mahkamah.

Menjengah ke ruang komen di youtube, rata-rata netizen dari seberang amat menyokong tindakan polis tersebut yang menangkap sendiri isterinya selingkuh.

“Nah gitu klo psgnya selingkuh gerebek aja lapor polis yg lg tugas jgn main hakim sendiri trus drama yg dituduh lecehnya di tembak maati trus ngaku2 dilecehin, jd ribed kasusnya. Klo ga main hakim sendiri ky gni kn lbh mudah….

psgnya di proses hukum, ceraikan, udah deh korban yg diselingkuhi bisa nikah lg cari yg lbh baik tanpa hrs ngotori tgn sendiri dan kena masalah berat yg bisa ngancurin masa dpn-nya.” – Nueber

“respek sangat dekat abang polis ni, tanpa guna kekerasan langsung utk tgkap istri dia, kalau aku kat tempat dia xtau la apa nk jadi nnt” – Ahmad

Suami penat-penat kerja cari duit untuk menafkahi isteri, namun cara penzinaan yang dibalas.

Tonton Video Penuh :

https://youtu.be/86GDR_qN1_Y

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*