Lelaki Ugut Bnuh Anak Selepas Terkejut Disergah Isteri ketika Menodai Dua Orang Anak Gadisnya Dalam Bilik

Knpa kau kej4m sangat ni pakcik, smpai ambek pisau nk bnuh. Dah ada dua bini pun mlpas nfsu kat anak. Tak sanggup nk tgok.

Melaka: Bapa iblis. Itu gelaran layak diberikan kepada seorang lelaki kerana tergamak menjadikan anak perempuannya berusia 19 dan 15 tahun sebagai hamba se.ks seawal usia mereka 12 tahun lagi dengan mendakwa dirinya mempunyai ‘saka’.

Perbuatan jijik suspek berusia 50-an itu hanya terbongkar pada 5 September lalu apabila disaksikan sendiri oleh isterinya ketika pergi ke bilik tidur anak keduanya dari tiga beradik di tingkat atas rumah mereka di Melaka Tengah, dekat sini.

Katanya, siasatan mendapati lelaki itu dipercayai merogl anak keduanya sejak 2019 dengan kejadian terakhir berlaku pada 5 September lalu manakala anak sulungnya yang kini belajar di sebuah kolej di Selangor diperkosa dari 2015 sehingga 2019.

Sumber berkata, sepanjang tempoh berkenaan, kedua-dua mngsa hanya mendiamkan diri kerana bimbang ibu akan diceraikan oleh suspek dan mereka hilang tempat bergantung.

“Siasatan mendapati remaja berusia 15 tahun itu dirogl lima hingga lapan kali setiap bulan sejak 2019 dan sering diugut oleh suspek untuk tidak mengaku mngsa sebagai anak selain akan merotan dan mengurungnya di rumah jika hal itu diceritakan kepada si ibu.

“Mngsa hanya mendiamkan diri sehinggalah pada November 2021, dia menceritakan kejadian apabila ditanya kakaknya sama ada pernah melakukan hubungan se.ks dengan bapa mereka.

“Masing-masing menceritakan mereka pernah melakukan se.ks secara paksa bersama suspek,” katanya kepada Harian Metro, semalam.

Menurut sumber, kakak mngsa pula memberitahu dia dipaksa melayan nafsu se.ks bapa kandungnya sejak berusia 12 hingga 16 tahun dan sepanjang kejadian, suspek mengugut akan menceraikan, membunh atau mencedrakan ibu mngsa jika hal itu diberitahu kepada orang lain.

“Susulan laporan dibuat ibu mngsa, suspek ditahan pada 9 September lalu dan direman selama 14 hari bermula 10 hingga 23 September ini bagi membolehkan polis melengkapkan siasatan mengikut Seksyen 376 (3) Kanun Keseksaan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Melaka Datuk Zainol Samah ketika dihubungi mengesahkan polis menerima laporan kejadian, namun tidak mengulas lanjut kerana kes masih dalam siasatan.

“Bini sampai 2, ank pun di terjahnya..saka konon..belum pernah org ada saka dok merogl anak sendiri lah..elok di kasi je menatang dia tu jgn bg tegak terus..” – Rosma

“Gantung hingga m4ti tak perlu reman.Semakin hari semakin banyak kes melibatkkan bapa rogl anak kandung. Binatang binatang ini tak perlu hidup.” – Indra

“Nafsu apa tu darah daging sendiri pun berani merogl..iblis saitan btl bapa bgtu. Sepatut nya bapa yg jaga dn melindungi anak2 tp ini di sebalik nya.” – Julinah

Sumber HM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*